2010/03/04

Torstai

No onhan se paino tullut 0,5 kg alas..öö..viikossa? Jee. Nyt mä ihan oikeasti jätän herkkujen ahtamisen muille. Tänään olen herännyt jopa puoli kymmeneltä (torkutin 2 kertaa) koska piti perua psykologin aika ennen kuin se on. En siis jaksanu lähteä sinne aamusta ku vaikee päästä kulkemaan ja jotenki hölmöä ku eilen kävin tuolla psykiatrilla. Tunnin päästä pitäis lähteä tanssiin jos meen. En ole käynyt 2 viikkoon, eka olin reissussa ja sit flunssainen. Ajattelin eka et en mene, kun sain ihanan paniikkikohtauksen päivällä joka ei vaan loppunu...pahin olo ikinä. Sit otin toisen lääkkeen ja menin sänkyyn makaamaan, kesti kauan et sai nukuttua eikä tuntunu et se vaikuttaa se lääke, mut vähä nukuin nii sen jälkeen oli menny ohi. Mut mun pitäis mennä bussilla (pelottaa) ja tulla pois yhen tutun kyydillä (pelottaa) nii en oo varma. Huomenna ainaki pitää mennä ostaan lääkkeitä lisää. Kaikki rahat meni kerralla mitä tulikin, vituttaa. Sitte mies vielä sanoo et ei saa koskea säästötiliin, ihanko mä olisin ikinä käyttäny meidän rahoja ilman sanomista! Tilasin vasta vaatteita, mut se ite halus että mä tilaan ja sano että saa maksaa mitä vaan.

Luin tänään paljon lisää karppauksesta, ja aion alkaa sitä harrastaa. Ainahan sen voi lopettaa, jos näyttää et painoo tulee lisää. Ja se olis kai terveydellekin hyväksi, ainakin kertovat siellä foorumilla päässeensä iho-ongelmista, väsymyksestä ja ahmimisesta. Siis paljosta muustakin, mut noi on ne jotka mua vaivaa myös. Joillakin oli vatsavaivat, pahatkin, parantunu jne...ja jos sillä voi päästä tosiaan tosta ahmimisesta ja kontrolloimattomista himoista, niin mikä sen parempi! Tänään oon jo syöny vähä vähemmän hiilaria, ajattelin et eka vähennän sillain hiljalleen ja sit otan tiukan alkuvaiheen. Pitäis mennä hakeen joku kirja ja lukea enemmän faktaa.

---edit---
Ja mä haluaisin ihan "oikeen" blogin, siis sellasen jossa kerron kaikesta muustakin kuin paskasta mitä mun päässä on. Sellasen jossa hehkutetaan uutta peliä (Tekken 6 <3) ja laitetaan kuvia lemmikeistä. Ehkä sellainen vielä syntyy, ja tämä kuolee. Tosin tän nimi on aika hot. Ehkä mä vaan poistan täältä vanhat tekstit ja muokkaan tästä uuden. Kun ei mua nyt haittaa jos joku tuttu huomaa et toihan kirjotti ennen sitä- ja sitä, se onkin tää tyyppi! En jaksa välittää.

1 kommentti:

  1. Uusi blogi, uusi alku? :D ainakin mie poistin kaikki vanhat tekstit eron jälkeen ja aloitin puhtaalta pöydältä :D

    VastaaPoista