2010/03/21

Elossa!

Mä olen kertakaikkiaan ylittänyt itseni. Ja jossain mieleni sopukoissa, piilossa josta se vain hetkittäin tulee esiin, pelkään että en jaksa enää kauan. Olen käynyt koulussa!, järjestänyt opiskeluasiani kuntoon, kysellyt ja sopinut erityisjärjestelyistä kurssien suorittamiseksi, ja ollut lisäksi lähes ahdistumatta kokonaisen viikon. Asia jossa en ole onnistunut edistymään mitenkään, on laihtuminen. Paino junnaa edelleen siinä 54,5-55kg välillä. Jos jättäisin herkkujen syömisen, olisin varmaan laihtunut kilon. Jos jos...eilen kuitenkin otin itseäni niskasta kiinni ja tein hieman lihaskuntoa. Eihän niin pieni määrä paljoa kaloreita kuluta, mutta jos nyt hieman edes kiinteyttäisi...3-4 kertaa viikossa olisi hyvä määrä, muttakun. Tai sitten joka päivä.

Muuten kuin laihtumisen suhteen ulkonäköasiat ovat paremmin. Olen meikannut ja harjannut hiukset, käynyt suihkussakin tarpeeksi. Muutenkin ihonhoito on ollut viikon teema: naamioita, kuorintaa, käsihoito, epilointia...ja jopa kynsilakkaa! Olen ollut viimeiset pari kuukautta aika hirveä peikko, ja nyt se saa muuttua ihan lopullisesti. Seuraavaksi on tulossa hiusten värjäys, päädyin takaisin mustaan. Muutenkin tyylini on muuttumassa taas kerran mustempaan/gootimpaan päin. Ikinä en ole siis mikään trueGootti ollut, mutta jotain sinnepäin. Jotenkin musta, hameet, röyhelöt, korsetit ja tumma meikki vaan on kaunista. Tällä viikolla on ollut korsetti päällä lähes joka päivä! Mullahan on niitä vaan 4 kpl...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti